БОЛАШАҚ ИНФОРМАТИКА МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДАҒЫ ГЕЙМИФИКАЦИЯ ЭЛЕМЕНТТЕРІНІҢ МОТИВАЦИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2025.116.3.004Түйінді сөздер:
геймификация, мұғалімдерді даярлау, ішкі мотивация, құзыреттілікті дамыту, квази-эксперимент, аралас әдістерАннотация
Бұл зерттеу болашақ информатика мұғалімдерін даярлаудағы геймификация элементтерінің мотивациялық және құзыреттілік аспектілерін қарастыруға бағытталған. Зерттеу квази-эксперименттік дизайнға негізделген және сандық пен сапалық деректерді біріктіретін аралас әдістерді қолданады. Эмпирикалық кезеңде І. Жансүгіров атындағы Жетісу университетінің «Информатика» және «Математика–Информатика» білім беру бағдарламалары бойынша білім алатын 30 студент қатысты, олар өз араларында бақылау және эксперименттік топтарға бөлінді.
Зерттеу нәтижелері геймификация элементтерін оқу процесіне жүйелі енгізу студенттердің ішкі мотивациясын, қатысуын және әдістемелік құзыреттіліктерін айтарлықтай арттыратынын көрсетті. Мұндай тәсіл қосымша тетік ретінде емес, білім беру жүйесінің құрылымын және біртұтастығын нығайтатын негізгі педагогикалық стратегия ретінде қарастырылды. Сонымен қатар, оқытушының рөлі ойын механикаларын дидактикалық мақсаттармен ұштастыратын әрі студенттердің ынтасын қолдайтын модератор ретінде айқындалды.
Ғылыми тұрғыдан алғанда, жұмыс мотивация мен құзыреттілік арасындағы байланысты түсіндіретін тұжырымдамалық модельді ұсынады. Практикалық құндылығы – мұғалімдерді даярлау бағдарламаларына геймификацияны енгізу бойынша әдістемелік ұсыныстарды әзірлеуінде. Нәтижелер кәсіби даярлықты, цифрлық құзыреттілікті және рефлексивті тәжірибені дамытуға ықпал ететінін дәлелдейді, осылайша геймификация мұғалімдерді даярлаудың тиімді элементі болып табылатынын растайды.
ҚАЗ
РУС
ENG