ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ КОНТЕКСТІНДЕ БОЛАШАҚ ФИЗИКА МҰҒАЛІМДЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2025.116.3.006Түйінді сөздер:
цифрлық білім, физика мұғалімдері, кәсіптік оқыту, білім берудегі технологиялар, Цифрлық сауаттылық, қызықты оқыту, цифрлық білім беру ресурстарыАннотация
Бұл мақалада цифрлық білім беру контекстінде болашақ физика мұғалімдерінің кәсіби дайындығының ерекшеліктері қарастырылады. Онда заманауи технологияларды білім беру процесіне интеграциялау, цифрлық сауаттылықты дамыту және оқушылардың физикаға деген қызығушылығын ояту үшін оқытудың қызықты түрлерін құру қажеттілігі талқыланады. Авторлар оқу материалын цифрлық ортаға бейімдеудің және цифрлық білім беруді сәтті енгізу үшін мұғалімдердің құзыреттілігін дамытудың маңыздылығын атап көрсетеді. Сонымен қатар, физиканы оқытуда заманауи технологияларды біріктіру оқушы-лардың белсенділігін арттырып қана қоймайды, сонымен қатар жеке оқытуға ықпал етеді. Модельдеу, виртуалды зертханалар және интерактивті мультимедиялық ресурстар сияқты цифрлық құралдарды пайдалана отырып, оқытушылар әртүрлі оқу стильдеріне бейімделе алады және студенттерге күрделі физикалық тұжырымдамаларды түсіну үшін қажетті практикалық тәжірибе бере алады.
Сонымен қатар, студенттер мен оқытушылар арасында цифрлық сауат-тылықты дамыту Интернетте қол жетімді ақпараттың үлкен көлемін шарлау және оның сенімділігі мен өзектілігін сыни бағалау үшін өте маңызды. Болашақ физика мұғалімдері өздерінің оқыту әдістерін жетілдіру және зерттеуді, экспериментті және проблемаларды бірлесіп шешуді жеңілдететін Динамикалық оқу ортасын құру үшін цифрлық ресурстарды тиімді пайдалана білуі керек.
ҚАЗ
РУС
ENG