БИОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ЗЕРТХАНАЛЫҚ КУРСТА ЖОБАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІ: ТЕОРИЯДАН ТӘЖІРИБЕГЕ ДЕЙІН
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2025.115.2.005Түйінді сөздер:
қан, зертхана, жобалық оқыту, инновациялар, биология, микроскопия, зерттеушілік дағдыларАннотация
Бұл мақалада биология пәні бойынша зертханалық курсқа енгізіліп жатқан жобалық оқытудың заманауи инновациялық әдістері қарастырылады. Негізгі назар жобалық тәсілдің студенттердің теориялық білімдері мен практикалық тәжірибесін тиімді біріктіруге қалай ықпал ететініне аударылған. Дәстүрлі, материалды жаттап алып, қайталауға негізделген оқыту формаларынан айырмашылығы, жобалық оқыту студенттердің зерттеушілік қызметке белсенді қатысуын көздейді, бұл олардың сыни ойлауын, аналитикалық қабілеттерін және ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Аталған әдістің негізгі элементі – курс құрамындағы практикалық жұмыс, мысалы, қан талдауын жүргізу және алынған мәліметтерді интерпретациялау. Мұндай тапсырмалар студенттерге тек теориялық білімдерін бекітіп қана қоймай, сонымен қатар адам ағзасында жүретін физиологиялық үдерістерді тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. Ғылыми мини-жобалармен топта жұмыс істеу – тәжірибені жоспарлау, нәтижелерді талдау және негізделген қорытынды жасау сияқты дағдыларды қалыптастыруға көмектеседі. Мақалада ұсынылған дәстүрлі және жобалық оқыту формаларының салыстырмалы талдауы соңғысының айқын артықшылықтарын көрсетеді. Жобалық әдіспен оқытылған студенттер оқу материалын жақсы меңгеріп қана қоймай, тапсырмаларды орындау барысында бастамашылдық пен креативтілікті көбірек танытады. Сонымен қатар, студенттердің білім беру үдерісіне тартылу деңгейі артады. Курстың аясында жүргізілген зерттеу нәтижелері жобалық оқытудың болашақ биология мамандарын даярлаудағы жоғары тиімділігін дәлелдейді. Осыған орай, зертханалық сабақтарға жобалық тәсілді енгізу қазіргі білім беру талаптары жағдайында өзекті ғана емес, сонымен қатар қажетті екендігі туралы қорытынды жасауға болады.
ҚАЗ
РУС
ENG