АГРОНОМИЯ БОЙЫНША БАКАЛАВРИАТ СТУДЕНТТЕРІ ҮШІН ЭНТОМОЛОГИЯ КУРСЫНДА ЗЕРТТЕУ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2025.114.1.001Түйінді сөздер:
білім беру бағдарламасы, агрономия, зерттеу әдісі, энтомология, диптера, Tachinidae, тахинин, паразиттерАннотация
Жаңа стандарттардың басты айырмашылығы-олардың жаңашылдық пен қазіргі заманды анықтайтын білім беру мазмұнының белсенді компонентіне сүйенуі. Қазіргі уақытта оқушыларды білім берумен қамту белсенді қызметті қоса алғанда, оқытушының басшылығымен жүзеге асырылады. Семинар сабақтары кезінде оқытушының қатысуымен проблемалық оқыту және зертханалық сабақтар түрінде жүзеге асырылуы мүмкін студенттердің ішінара іздеу белсенділігі; ғылыми үйірмелерде және өнеркәсіптік зертханаларда зерттеулер жүргізу кезінде мәтіндер жазу кезінде оқытушының жетекшілігімен дербес зерттеулер жүргізу; курстық жұмыстар мен дипломдық жобаларды жазу. Біз зертханалық сабақты проблемаға бағытталған оқыту әдісін-зерттеу агрономиясын, жоғары курс студенттеріне арналған энтомология курсын зерттеудің заманауи әдісін қолдана отырып жасадық. Сабақта студенттерге үлкен топтың мысалында жәндіктердің паразиттерін зерттеу ұсынылды. Diptera, Tachinidae -зиянды топтар ауыл шаруашылығына, жануарлар мен адам денсаулығына және орман шаруашылығына айтарлықтай әсер етуі мүмкін. Басқа топтар көп мөлшерде болған кезде немесе денедегі қабыршақтанған қылшықтарға аллергиялық реакцияларға байланысты жалпы қиындық тудыруы мүмкін. Осы жағымсыз салдарға қарамастан, шыбындар қоқыс жинаушылар, паразитоидтар және басқа жәндіктердің жыртқыштары, тозаңдандырғыштар, Жыртқыштарға арналған азық, су сапасының биоиндикаторлары және ғылыми зерттеу құралдары ретінде маңызды рөл атқарады.