ПЕДАГОГТЕРДІҢ ЦИФРЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ: КРИТЕРИЙЛЕР, ДЕҢГЕЙЛЕР ЖӘНЕ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ӘДІСТЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2025.114.1.008Түйінді сөздер:
цифрлық құзыреттілік, педагогикалық білім, цифрлық технологиялар, диагностика, цифрлық дағдылар деңгейлері, кәсіби даму, білім беруді жаңғыртуАннотация
Бұл мақалада Болашақ және қазіргі педагогтардың сандық құзыреттілігіне салыстырмалы талдау жасалды. Зерттеу мұғалімдердің цифрлық құзыреттілігінің критерийлерін, көрсеткіштері мен деңгейлерін зерттеуге, сондай-ақ педагогикалық мамандықтар студенттерінің цифрлық дағдыларын қалыптастыру қажеттіліктерін анықтауға негізделген. Талдау барысында цифрлық құзыреттіліктерді диагностикалау әдістемелері қаралды, екі топ арасындағы цифрлық дайындық деңгейлеріндегі айырмашылықтар анықталды, сондай-ақ білім беру бағдарламаларын жетілдіру бойынша ұсыныстар ұсынылды. Цифрлық технологияларды білім беру процесіне интеграциялауға және педагогтердің кәсіби дамуының әртүрлі кезеңдерінде цифрлық сауаттылығын арттыру мүмкіндіктеріне ерекше назар аударылды.