ҚАЗАҚСТАНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ЖАСАНДЫ ЖҰМЫС ІНТЕЛЛЕКТ: МҮМКІНДІКТЕР ЖӘНЕ ПЕРСПЕКТИВАЛАР

Авторлар

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2025.114.1.007

Түйінді сөздер:

жасанды интеллект, ағылшын тілін оқыту, жекешелендіру, бағалауды автоматтандыру, білім беру технологиялары, цифрлық ресурстар, Қазақстан

Аннотация

Мақалада Қазақстандағы ағылшын тілін оқытуда жасанды интеллект (ЖИ) технологияларын қолданудың ерекшеліктері қарастырылады. Зерттеу анкета жүргізу, сарапшы сұхбаттар және қолданыстағы білім беру онлайн-платформаларын талдау арқылы жүзеге асырылды. Нәтижелер ЖИ білімді бағалауды автоматтандыру, оқытуды жекешелендіру және интерактивті тапсырмаларды құру арқылы материалды игерудің тиімділігін арттыра алатынын көрсетті. Сонымен қатар, техникалық базаның жеткіліксіздігі және педагогикалық кадрларды оқыту қажеттілігіне байланысты бірқатар мәселелер мен шектеулер анықталды. Мақаланың қорытынды бөлімінде ЖИ технологияларын оқу үдерісіне әрі қарай ықпалдастыруға арналған ұсынымдар ұсынылады, бұл студенттердің тілдік дайындық сапасын жақсартуға және Қазақстанның жаһандық аренадағы бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ықпал етуі мүмкін.

Жүктеулер

Жарияланды

28.03.2025