СТУДЕНТТЕР МЕН ОҚУШЫЛАР АРАСЫНДАҒЫ ХИМИЯ ЖӘНЕ БИОЛОГИЯ ПӘНДЕРІ БОЙЫНША ВИРТУАЛЬДЫ ЗЕРТХАНАНЫҢ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӘСЕРІН ЗЕРТТЕУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2025.114.1.017Түйінді сөздер:
виртуалды зертхана, химиялық білім, биологиялық білім, цифрлық оқыту, интерактивті технологиялар, оқу процесі, ғылыми ойлау, білім беру технологиялары, қашықтықтан оқыту, эксперименттік дағдыларАннотация
Бұл мақалада студенттер мен оқушылар арасында химия және биология пәндері бойынша білім беру процесінде виртуалды зертханаларды қолданудың әсері қарастырылады. Виртуалды зертханалар оқу материалын тереңірек игеруге ықпал ететін эксперименттер мен зерттеу процестерін модельдеуге мүмкіндік беретін интерактивті цифрлық орта болып табылады. Зерттеу барысында әртүрлі білім беру мекемелерінде виртуалды зертханаларды пайдалану нәтижелері талданды, сонымен қатар олардың дәстүрлі оқыту әдістерімен салыстырғанда артықшылықтары мен кемшіліктері бағаланды. Нәтижелер виртуалды зертханалар студенттердің белсенділік деңгейін арттыруға, олардың практикалық дағдыларын жақсартуға және күрделі ұғымдарды түсінуге мүмкіндік беретінін көрсетті, бұл әсіресе нақты зертханаларға қол жетімділігі шектеулі жағдайларда маңызды. Зерттеу нәтижелері ғылыми ойлауды дамытудың және жаратылыстану ғылымдары бойынша білім беру сапасын арттырудың тиімді құралы ретінде виртуалды зертханаларды оқу процесіне біріктірудің болашағын көрсетеді.