ДЖИГСО ӘДІСІН ҚОЛДАНУ БИОТЕХНОЛОГИЯ ПӘНДЕ ҚОЛДАНУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.112.3.015Түйінді сөздер:
Джигсо әдісі, биотехнология, жаратылыстану ғылымдары, зерттеу сабақтары, оқу жетістіктері, білім беру бағдарламаларыАннотация
ДЖИГСО әдісін қабылдау мәселесі қазіргі уақытта өзекті болып қала береді, өйткені
ақпараттың көбеюімен оның көп бөлігі бірнеше себептерге байланысты мәтіннен
алынбайды. Студенттердің жұмыс істеудің интерактивті әдістері мәтіндік ақпаратты
белсенді қабылдау мен өңдеудің бір әдісі ретінде қарастырылады. Оқытудың интерактивті
әдістері мен әдістерін теориялық талдау, сондай-ақ білімгерлердің оқу құзыреттілігін
жетілдіру үшін оқуды оқытудың интерактивті әдістерін қолдана отырып, биотехнология
сабақтарын жүзеге асыру болып табылады. Зерттеу әдістері мен әдістерінде
қолданылатын әдебиеттерді жинау, жалпылау және талдау арқылы сипаттамалық әдісті
қолдана отырып жазылған; авторлар интерактивті оқыту әдістерін қолданудың тиімділігін
анықтау үшін эксперименттік әдісті қолданады. Жұмыстың материалы интерактивті
оқыту мәселесіне арналған отандық және шетелдік авторлардың зерттеулерінің
нәтижелері болды. Зерттеу нәтижелері бойынша интерактивті әдістерін қолдана отырып,
білім алушылардың жұмыс нәтижелері қарастырылады, мәтіндермен жұмыс істеудің ең
тиімді әдістері келтірілген. Оқытудың интерактивті әдісінің дәстүрлі әдіспен
салыстырғанда ерекше маңызы көрсетілген, мәтінмен жұмыс істеудің ең қызықты
интерактивті әдістері қарастырылған, биотехнология сабағында байытуға және
күнтізбелік-тақырыптық жоспарлаудан тыс білімгерлердің белсенділігін арттыруға
мүмкіндік береді. Оқу құзыреттілігін дамытуда ғана емес, сонымен қатар білімгерлердің
мәдениетаралық құзыреттілігін, коммуникативті құзыреттілігін дамыту процесінде оқуды
оқытудың интерактивті әдістерінің рөлін атап өткен жөн, бұл оларды білімгерлердің
белсенділігін арттыратын әдістер ретінде қарастыруға мүмкіндік береді.