АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА СТУДЕНТТІҢ БІЛІМІН БАҚЫЛАУ ЖӘНЕ БАҒАЛАУ

Авторлар

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.112.4.004%20

Түйінді сөздер:

бағалау, бақылау, қалыптастырушы бағалау, кері байланыс, білім беру нәтижелері

Аннотация

Мақалада оқыту нәтижелерін жақсартудағы бағалаудың, бақылаудың және талдаудың маңызды рөлі, әсіресе оқыту мен оқу процесіне назар аударылады. Онда білім беруде қолданылатын дәстүрлі «5 балдық жүйе» көбінесе оқушылардың білімін, іскерліктерін және дағдыларын объективті түрде бағалай алмайтынын көрсетеді. Мәтінде бағалауды тиімдірек және оқушының мүмкіндіктерін көрсететін инновациялық, технологиялық жетілдірілген әдістердің қажеттілігіне баса назар аударылады.

Білім берудегі тестілеудің тарихы 130 жылдан астам уақытқа созылады, Джордж Филлер және С.Пресси сияқты пионерлер бағалаудың жүйелі тәсілдерін енгізді. Мақалада сонымен қатар әртүрлі елдердегі тестілеудің эволюциясы қарастырылып, оның оқудағы кемшіліктерді анықтаудағы, кері байланыспен қамтамасыз етудегі және оқыту әдістерін студенттердің қажеттіліктеріне бейімдеудегі артықшылықтарын атап өтеді.

Шұғыл кері байланысты қамтамасыз ету және қолайлы орта құру арқылы оқуды қолдайтын формативті бағалауға үлкен мән беріледі. Мұғалімдерге теориялық білімді ғана емес, сонымен қатар ағылшын тілі сабақтарында тілдің практикалық қолданылуын бағалау үшін рөлдік ойындарды, пікірталастарды және технологияның көмегімен қолданылатын құралдарды қоса алғанда, әртүрлі әдістерді қолдануға қатаң түрде шақырылады. Бағалау процесі оқушыларды ынталандыруға, өзіндік рефлексияға ықпал етуге және нақты, объективті критерийлерге сәйкес әділдікті қамтамасыз етуге тиіс.

Кілт сөздер: бағалау, бақылау, бағалау, қалыптастырушы бағалау, кері байланыс, білім беру нәтижелер

Авторлардың өмірбаяны

Олжас Нұралы, І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Гуманитарлық факультеті

Жұлдыз Бертлеу, І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Гуманитарлық факультеті

Самал Дюсебаева, І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Гуманитарный факультет. Магистр, преподаватель-лектор

Қосымша файлдар

Жарияланды

27.12.2024