ФИЛОЛОГ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЗАМАНАУИ ДИДАКТИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАРДЫ ӘЗІРЛЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.112.3.020Түйінді сөздер:
ақпараттық технологиялар, оқу-әдістемелік кешен, оқулық, білім беру модулі, мультимедиялық мүмкіндіктерАннотация
Мақала филология студенттерін оқыту процесінде жоғары мектептің
жаңартылған білім беру жүйесі шеңберінде қолданылатын оқу мазмұнын (электрондық
оқулықтар, оқу-әдістемелік қамтамасыз ету, көрнекі-иллюстрациялық материал) құру
проблемаларына арналған. Зерттеудің өзектілігі электрондық дидактикалық құралдарды
әзірлеу және қолдану процесіне, оқу материалының сапасына және оқыту нәтижелеріне әсер ететін факторларды талдау қажеттілігімен анықталады. Бұл зерттеудің
мақсаты-электронды форматта жасалған сапалы оқу материалдарының негізгі
қасиеттерін сипаттау, сонымен қатар Филология студенттерін оқыту үшін заманауи
дидактикалық материалдарды әзірлеу процесінің қажетті кезеңдерін анықтау. Зерттеу
нәтижесінде авторлар пәнді оқу-әдістемелік қамтамасыз ету моделін қарастырды,
электрондық дидактикалық ресурстың құрылымына модульдік тәсілдің нұсқасын ұсынды,
дәстүрлі және қашықтықтан оқыту форматында қолданылатын оқу-әдістемелік
қамтамасыз етуге қойылатын талаптар ескерілді. Студенттерге филологиялық пәндерді
оқытуға мультидисциплинарлық тәсіл шеңбе-рінде пәндерді оқу-әдістемелік қамтамасыз
етуді пайдаланудың практикалық мәселелері ашылады. Авторлар білім беру процесінің
мультидисциплинарлық сипатына ерекше назар аударады, оның барысында пәндерді оқу
әдістемелік қамтамасыз ету іс жүзінде курсты зерттеуге бағытталған нормативтік
ресурстар мен әдістемелік құралдар кешені ретінде пайдала-нылады. Мақалада оқу
әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу процесін түзетуге, оның негізінде оқу
тапсырмаларын жасау үшін білім беру мазмұнын мұқият таңдауға, филология
студенттерінің оқу процесін қызықты әрі тиімді етуге мүмкіндік беретін ұсыныстар
келтірілген.