САНДЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ СЫНИ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУҒА ӘСЕРІ: ЭМПИРИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.111.2.014Түйінді сөздер:
сандық құралдар, цифрлық технологиялар, сыни тұрғыдан ойла, ақпараттық технологиялар, оқу процесіАннотация
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың (акт) қарқынды дамуы
жағдайында білім беру процесінде цифрлық құралдардың маңыздылығы едәуір артады.
Бұл зерттеу цифрлық құралдардың студенттердің сыни ойлауын дамытуға әсерін
зерттеуге бағытталған. Зерттеу әдістемесі әртүрлі оқу орындарының 200 студенті
арасында онлайн сауалнама арқылы жиналған деректерді талдау үшін құрылымдық
модельдеуді (SEM) пайдалануды қамтиды.
Зерттеудің негізгі нәтижелері цифрлық құралдар студенттерге әртүрлі білім беру
ресурстарына қол жеткізуге және аналитикалық ойлауды ынталандыруға мүмкіндік беру
арқылы сыни ойлауды дамытуға ықпал ететінін көрсетеді. Бұл үдерісте цифрлық
технологияларды оқу бағдарламаларына интеграциялау және студенттерді цифрлық
құралдарды қолдануға бағыттайтын және қолдайтын оқытушылардың белсенді
қатысуы маңызды рөл атқарады.
Зерттеу нәтижелері студенттердің сыни ойлау деңгейін арттыру үшін білім беру
процесіне цифрлық технологияларды одан әрі енгізу қажеттілігін көрсетеді. Сондай-ақ оқу қызметінде цифрлық құралдарды тиімді пайдалануға бағытталған әдістемелер мен
тәжірибелерді әзірлеудің маңыздылығы атап өтіледі. Бұл зерттеу цифрлық
технологиялардың білім берудегі рөлін және олардың студенттердің негізгі танымдық
дағдыларын дамытудағы әлеуетін түсінуге айтарлықтай үлес қосады.