Менеджмент негіздері, сапаны басқарудың логистикалық жүйесі: Теория, әдістеме, практика
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.110.1.026Түйінді сөздер:
Негізгі сөздер: Менеджмент, логистика, тиімді жұмыс, дағдарысты басқаруАннотация
Бұл мақалада өнім сапасын басқару жүйесіне қатысты логистиканың теориялық принциптерін әзірлейді.
Жүргізілген зерттеулердің арқасында ғылыми жаңалықтың келесі негізгі нәтижелері алынды:
-тасымалдаушыдан өнімді өткізуге дейінгі логистикалық тізбекке сапа тасымалдаушысы ұғымын енгізу негізінде өндіріс пен айналыстағы сапаның рөлі мен орны белгіленеді;
-өндірісте логистикалық сүзгілер өнімді өндіру процестерінің синтезі және әрбір технологиялық буында сынаумен синхронды бақылау қызметін атқарса, материалдық ағындарды ынталандыру жолында логистикалық сүзгілер тұжырымдамасы енгізілді және негізделді;
-сапаны қалыптастыру процесінің қажетті шарты мен негізі ретінде сенімділіктің ерекше рөлі көрсетіледі;
Бұл мақаланың мақсаты – тұтынушылардың талаптарына және ғылыми-техникалық прогрестің жетістіктеріне жауап беретін, кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін, сонымен қатар коммерциялық табыс пен тұрақты қаржылық жағдайды анықтайтын сапа болып табылады.
Осы мақаланың әдістемесі өнеркәсіп өнімдерін өндіру және тарату процесінде логистикалық сапа менеджменті жүйесін қалыптастыру және жұмыс істеуінің теориялық және әдістемелік ережелерін әзірлеу және негіздеу болып табылады.
Мақаланың практикалық маңыздылығы көрсетілген ережелер кәсіпорындардың өндірістік-коммерциялық қызметіндегі сапа менеджменті жүйесін жетілдіруге бағытталғанымен және күрделі машина жасау өнімдерінің сапасы мәселелерін шешуге айтарлықтай ықпал ететіндігімен түсіндіріледі.