ОТБАСЫНЫҢ ТӘРБИЕЛІК МҮМКІНДІКТЕРІН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ

Авторлар

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.110.1.004

Түйінді сөздер:

отбасы, тәрбие, ата-ана, педагогикалық мәдениет, тәрбиелік әлеует, әдістер, адамгершілік, дәстүрлер.

Аннотация

Автор мақалада отбасы тәрбиесінің маңызына тоқталып, олардың тәрбиелік мүмкіндіктерін арттыру жолдарын қарастырған. Қазіргі отбасы түрлерін анықтап, отбасының тәрбиелік мүмкіндіктерін арттыру шараларына тоқталған. Отбасындағы тәрбиенің тиімділігін бағалаудың негізгі көрсеткіштерін айқындаған. Алынған ақпараттың нәтижелерін талдау әртүрлі деңгейдегі тәрбиелік әлеуеті бар отбасылардың 4 түрін анықтауға мүмкіндік берді. Әр типтегі ата-аналармен олардың педагогикалық мәдениетін қалыптастыру, отбасындағы эмоционалды-адамгершілік қатынастарды арттыру, яғни тәрбиелік әлеуетін арттыру бойынша жүргізілген жұмыстың  нәтижесі және тиімділігі көрсетілді.

Ата-аналар өздерінің білім беру жүйесін құрады. Көбінесе қандай баланың өсетіні, неге тәрбиелеуге болатыны, қандай құндылықтарды, нормалар мен ережелерді беруге болатыны соған байланысты. Мұндай тәрбиенің оң да, теріс те болуы мүмкін. Тиісінше, отбасының тәрбиелік мүмкіндіктерін арттыру маңызды мәселе болып табылады.

Биография автора

Еркежан Аппасова, №14 орта мектеп-гимназиясы, Талдықорған қаласы

бастауыш сынып мұғалімі

Жүктеулер

Жарияланды

21.10.2024

Шығарылым

Бөлім

Социально-гуманитарное направление