ТАРИХТЫ ОҚЫТУДАҒЫ ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІ

Авторлар

  • Жадыра Калелова І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті, Қазақстан Республикасы, Талдықорған қ https://orcid.org/0000-0002-5959-0506
  • Бекзат Калиева І. Жансүгіров атындағы Жетісу университеті, Қазақстан Республикасы, Талдықорған қ https://orcid.org/0000-0002-3690-6555

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.110.1.012

Түйінді сөздер:

пәнаралық байланыс, тиімді сабақ, оқыту, тәрбиелеу, дамытушылық, интеграция, дидактикалық прицип, жүйелілік, интербелсенді.

Аннотация

Тарихты оқыту – оқу тиімділігін арттыру үшін тарихты оқыту процесін зерттейтін педагогикалық ғылым. Пәнді оқытудың мақсаты – болашақ мамандарды тарихты оқу материалында білім беру үдерісінде білім алушыларжы тәрбиелеу мен дамытуға дайындау, білім алушылардың тарихи ойлауы мен негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру мақсатында тарихты оқыту дағдыларына үйрету және заңдылықтарды анықтау.

Мақалада тарихты оқытудың тиімділігін арттырудағы пәнаралық байланыстың артықшылықтары талданған және тарихты оқытудың инновациялық  әдістеріне сипаттама берілген.

Жүктеулер

Жарияланды

21.10.2024

Шығарылым

Бөлім

Социально-гуманитарное направление