ОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА CASE-STUDY ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Авторлар

  • Жемисжан Имангазинова Жетысуский университет имени И.Жансугурова

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.110.1.011

Түйінді сөздер:

case-study, жағдаят, аналитикалық дағдылар, коммуникативті дағдылар, өзіндік саралау, SMART мақсат

Аннотация

Мақалада жоғары оқу орындарында органикалық химияны оқытуда заманауи белсенді case-study оқыту технологиясын қолданудың тиімділігі, білімгердердің теориялық білімді терең меңгеріп, талдау, жинақтау, бағалау дағдыларын қалыптастырудағы алатын орны қарастырылған. 

Тақырыптың мазмұнын ашу үшін 2021-2023 жылдар аралығында 6В01506-Химия білім беру бағдарламасында базалық және бейіндік пәндерді  оқытуда кейс-технологияны қолдану арқылы білім алушылардың коммуникативті, іздемпаздық, шығармашылық, теориялық білімді іс жүзінде  қолдану негізінде білімгерлердің арнайы пәндік және әмбебап пәнаралық құзіреттілігін қалыптастырудың тиімді әдістерін анықтау мақсатында жүргізілген эксперименттік-тәжірибелік зерттеу нәтижелері ұсынылған.

Мақалада органикалық химиядан зертханалық сабақтарда  case-study технологиясын қолданылған кезде білім алушылардың креативті көзқарастарының қалыптасу  тыңдалып, топта ойларын еркін жеткізу, дәрісте алған білім білік дағдыларын  зертханалық сабақта тиімді пайдалану  әдістері сараланған.

Жүктеулер

Жарияланды

21.10.2024

Шығарылым

Бөлім

Социально-гуманитарное направление