ОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА CASE-STUDY ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Авторлар

  • Жемисжан Имангазинова Жетысуский университет имени И.Жансугурова

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.110.1.011

Түйінді сөздер:

case-study, жағдаят, аналитикалық дағдылар, коммуникативті дағдылар, өзіндік саралау, SMART мақсат

Аннотация

Мақалада жоғары оқу орындарында органикалық химияны оқытуда заманауи белсенді case-study оқыту технологиясын қолданудың тиімділігі, білімгердердің теориялық білімді терең меңгеріп, талдау, жинақтау, бағалау дағдыларын қалыптастырудағы алатын орны қарастырылған. 

Тақырыптың мазмұнын ашу үшін 2021-2023 жылдар аралығында 6В01506-Химия білім беру бағдарламасында базалық және бейіндік пәндерді  оқытуда кейс-технологияны қолдану арқылы білім алушылардың коммуникативті, іздемпаздық, шығармашылық, теориялық білімді іс жүзінде  қолдану негізінде білімгерлердің арнайы пәндік және әмбебап пәнаралық құзіреттілігін қалыптастырудың тиімді әдістерін анықтау мақсатында жүргізілген эксперименттік-тәжірибелік зерттеу нәтижелері ұсынылған.

Мақалада органикалық химиядан зертханалық сабақтарда  case-study технологиясын қолданылған кезде білім алушылардың креативті көзқарастарының қалыптасу  тыңдалып, топта ойларын еркін жеткізу, дәрісте алған білім білік дағдыларын  зертханалық сабақта тиімді пайдалану  әдістері сараланған.

Жүктеулер

Жарияланды

29.03.2024