ОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА CASE-STUDY ӘДІСІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.110.1.011Түйінді сөздер:
case-study, жағдаят, аналитикалық дағдылар, коммуникативті дағдылар, өзіндік саралау, SMART мақсатАннотация
Мақалада жоғары оқу орындарында органикалық химияны оқытуда заманауи белсенді case-study оқыту технологиясын қолданудың тиімділігі, білімгердердің теориялық білімді терең меңгеріп, талдау, жинақтау, бағалау дағдыларын қалыптастырудағы алатын орны қарастырылған.
Тақырыптың мазмұнын ашу үшін 2021-2023 жылдар аралығында 6В01506-Химия білім беру бағдарламасында базалық және бейіндік пәндерді оқытуда кейс-технологияны қолдану арқылы білім алушылардың коммуникативті, іздемпаздық, шығармашылық, теориялық білімді іс жүзінде қолдану негізінде білімгерлердің арнайы пәндік және әмбебап пәнаралық құзіреттілігін қалыптастырудың тиімді әдістерін анықтау мақсатында жүргізілген эксперименттік-тәжірибелік зерттеу нәтижелері ұсынылған.
Мақалада органикалық химиядан зертханалық сабақтарда case-study технологиясын қолданылған кезде білім алушылардың креативті көзқарастарының қалыптасу тыңдалып, топта ойларын еркін жеткізу, дәрісте алған білім білік дағдыларын зертханалық сабақта тиімді пайдалану әдістері сараланған.