БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ КРЕАТИВТІ ОЙЛАУЫН КӘСІБИ ДАЯРЛЫҚ ҮДЕРІСІНДЕ ЦИФРЛЫҚ СИМУЛЯЦИЯЛАР АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ

Авторлар

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2025.115.2.012

Түйінді сөздер:

креативті ойлау, болашақ педагогтар, цифрлық симуляциялар, педагогикалық білім беру, кәсіби даярлық, педагогикалық технологиялар, эксперименттік оқыту

Аннотация

Білім беруді цифрландыру жағдайында жоғары педагогикалық мектептің басым міндеттерінің бірі – болашақ мұғалімдердің креативті ойлау қабілетін дамыту болып табылады. Осы зерттеудің мақсаты – болашақ педагогтардың кәсіби даярлығы үдерісінде цифрлық симуляциялар арқылы олардың креативті ойлауын дамыту мүмкіндігін тәжірибе жүзінде бағалау. Зерттеуге 62 студент қатысты, олар эксперименттік және бақылау топтарына бөлінді. Эксперименттік топтың қатысушылары педагогикалық жағдайларды цифрлық ортада модельдеуге негізделген 6 апталық курстан өтті. Креативті ойлау деңгейін анықтау үшін Торренс тестінің (TTCT) бейімделген нұсқасы пайдаланылды. Зерттеу нәтижелері цифрлық симуляцияларды қолдана отырып оқыған студенттердің креативтілік көрсеткіштері бақылау тобымен салыстырғанда статистикалық тұрғыдан едәуір жақсарғанын көрсетті. Алынған деректер цифрлық симуляциялардың педагог кадрларын даярлау жүйесінде инновациялық құрал ретінде жоғары тиімділігін дәлелдейді және оларды педагогикалық жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларына интеграциялау қажеттілігін айқындайды.

Жүктеулер

Жарияланды

26.06.2025