БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНДА АКТ-НЫ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ЗЕРТХАНАЛЫҚ САБАҚТАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІН АНЫҚТАУ

Авторлар

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.112.3.003%20

Түйінді сөздер:

биология, зертханалық сабақтар, виртуалды зертханалар, ақпараттық технологиялар, зерттеу дағдылары

Аннотация

Бұл мақалада виртуалды зертханаларға және олардың зертханалық оқытудағы
рөліне ерекше назар аудара отырып, биологияны оқытуда ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды (АКТ) пайдалану қарастырылады. Сандық құралдар мен модельдеуді
біріктіру арқылы оқытудың тиімділігін арттыру үшін әдістер мен тәсілдер сипатталған,
бұл тіпті шектеулі ресурстар кезінде де білім алушыладың практикалық жұмыс істеу
мүмкіндіктерін кеңейтеді. Зерттеу дағдыларын дамытуға және биологиялық процестерді
терең түсінуге арналған тапсырмалар мен виртуалды эксперименттердің мысалдары
берілген. Жүргізілген зерттеулер виртуалды зертханалар білім алушылардың ынтасын
арттыруға көмектесіп қана қоймай, сонымен қатар жоғары сапалы оқыту мен
тәжірибелік дағдыларды қамтамасыз ететінін растайды.

Қосымша файлдар

Жарияланды

28.10.2024