ОҚУШЫЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ ҮШІН БАҚ МАТЕРИАЛДАРЫН ПАЙДАЛАНУДАҒЫ ҚИЫНДЫҚТАР

Авторлар

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ЖУ.2024.110.1.009

Түйінді сөздер:

БАҚ, оқу процесі, коммуникативті дағдылар, фактілерді бұрмалау, күрделі лексика мен грамматика, ақпараттың өзектілігі

Аннотация

Бұл мақала студенттердің коммуникативті дағдыларын дамыту мақсатында оқу процесінде БАҚ материалдарын пайдалану мәселелеріне арналған. Зерттеу үш негізгі аспектіге назар аударады: фактілердің анық және жасырын бұрмалануы, күрделі лексика мен грамматиканы түсінудегі қиындықтар, сондай-ақ берілген ақпараттың өзектілігіне байланысты мәселелер. Мақалада аталған проблемаларды талдау нәтижелері, сондай-ақ осы қиындықтарды жеңу және студенттердің коммуникативті дағдыларын дамытуда бұқаралық ақпарат құралдарын тиімді пайдалану бойынша ұсыныстар берілген.

Мақаланың негізгі ережелері:

  1. Фактілерді бұрмалау мәселелері: БАҚ материалдарындағы фактілердің анық және жасырын бұрмаланулары талданады, олардың студенттердің дұрыс бейнелерін қалыптастыруға әсері қарастырылады және осы бұрмалаулармен күресу үшін сыни ойлауды дамыту әдістері ұсынылады.
  2. Тілді қабылдаудағы қиындықтар: БАҚ материалдарындағы күрделі лексика мен грамматиканы түсінуде студенттер кездесетін қиындықтар қарастырылып, мазмұнды оқушылардың тілдік дайындық деңгейіне бейімдеу стратегиялары ұсынылады.

Жүктеулер

Жарияланды

21.10.2024

Шығарылым

Бөлім

Социально-гуманитарное направление