БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ИНТЕЛЛЕКТІН ДАМЫТУ: ҚАЗІРГІ ЗЕРТТЕУЛЕРДІ ТАЛДАУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.110.1.020Түйінді сөздер:
эмоционалдық интеллект, бастауыш сынып оқушылары, құрылымы,, құрамдас бөліктері, эмоцияларАннотация
Бұл мақалада автор қазіргі білім беру және әлеуметтік-мәдени шындық контекстінде бастауыш мектеп оқушыларының эмоционалдық интеллектін дамыту бойынша заманауи зерттеулерге шолу жасау мақсатын алға қояды. Негізгі зерттеу сұрақтары балалардың эмоционалдық дамуының қазіргі жағдайын, осы процеске әсер ететін факторларды анықтауға, сонымен қатар қазіргі білім беру тәжірибесінің тиімділігін бағалауға бағытталған.
Шолу әдістемесі «эмоционалды интеллект», «бастауыш мектеп оқушылары», «заманауи білім беру тәсілдері» сияқты түйінді сөздерді пайдалана отырып, 2010-2024 жылдар аралығында жарияланған жарияланымдар мен зерттеу жұмыстарын талдауды қамтиды. Қолданушы дәлелдерге эмпирикалық зерттеулер, статистикалық деректер және білім беру және психология салаларындағы сарапшылардың пікірлері кіреді.
Шолуда бастауыш сынып оқушыларының эмоционалдық интеллектінің дамуының негізгі тенденциялары анықталды, оның ішінде отбасы, мектеп және әлеуметтік-мәдени контекст рөлі. Эмоционалды интеллекттің табысты дамуы оқытудың заманауи әдістерін, соның ішінде технологиялар мен интерактивті тәсілдерді қолдануды біріктіруге байланысты екені анықталды.
Осы шолудың қорытындылары қазіргі ғылыми пікірталас контекстінде өзекті болып табылады, қазіргі білім беру тенденциялары бастауыш сынып оқушыларының эмоционалдық интеллектінің дамуына қалай әсер етуі мүмкін екендігі туралы кең түсінік береді. Бұл заманауи білім беру жағдайында балалардың эмоционалдық құзыреттілігін арттыру бойынша мұғалімдерге ұсыныстар мен стратегияларды әзірлеуге негіз болады.