УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІНДЕ ОҚУ ДЕРБЕСТІГІН ДАМЫТУ: ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ПОДКАСТТАРДЫҢ РӨЛІ

Авторлар

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2025.115.2.001

Түйінді сөздер:

өз бетінше оқу, тілдік дағды, тыңдау дағдылары, білім берудегі технология

Аннотация

Тәуелсіз оқу дағдысы шет тілін үйренуде университет студенттері үшін маңызды қабілет. Бұл зерттеу подкасттардың студенттердің тілді өз бетінше меңгеріп, өзіне деген сенімділігін арттыруға қалай көмектесетінін қарастырады. Подкасттар қолжетімділігі мен тартымды мазмұнының арқасында студенттерге тілді шынайы деңгейде меңгеруге мүмкіндік беріп, өз қарқынында жаттығуға жағдай жасайды.Зерттеу шет тілін үйренуде подкасттарды пайдаланған университет студенттерінің тәжірибелеріне негізделіп, бұл құралдың қалайша тәуелсіздікті дамытып, тілдік дағдыларды жетілдіруге ықпал ететінін талдайды. Әртүрлі тіл деңгейіндегі студенттерден ақпарат алу үшін сауалнамалар мен сұхбаттар қолданылды. Нәтижелер подкасттардың студенттерді ынталандыратынын және олардың қызығушылықтары мен дағдыларына сәйкес материалдарды таңдау еркіндігін беретінін көрсетті. Көптеген студенттер оқу процесінде өзін жайлы сезініп, подкасттарды тыңдау және сөздік қорын кеңейту үшін өз бағдарламаларына енгізгенін айтты. Сонымен қатар, подкасттар арқылы әртүрлі акценттермен, тілді шынайы қолдану үлгілерімен және мәдени ерекшеліктермен танысу мүмкіндігі туды, бұл оқу процесін динамикалық әрі қолжетімді етті. Подкасттарды барынша тиімді пайдалану үшін студенттер жеке мақсаттар қою, тыңдау барысында жазба жүргізу және кейінгі әрекеттерге, мысалы, талқылау немесе сөздік жаттығуларға қатысу сияқты стратегияларды қолданды. Алайда, кейбір қиындықтар да байқалды, мысалы, тұрақтылықты сақтау және күрделі мазмұнды қосымша қолдаусыз түсіну. Бұл нәтижелер подкасттардың пайдалы екенін көрсеткенімен, студенттерге оларды оқу бағдарламасына тиімді енгізу бойынша бастапқы нұсқаулықтың қажет екенін айқындайды. Зерттеу қорытындысы бойынша, подкасттар шет тілін өз бетінше меңгеруді қолдайтын қуатты құрал болып табылады. Олар студенттерге өз прогресін бақылауға мүмкіндік беріп, сыныптан тыс икемді тәжірибе ұсынады. Оқытушыларға студенттерге подкаст ресурстарын ұсыну, өзін-өзі реттеу әдістерін үйрету және даму үрдісін қадағалау үшін рефлексивті сабақтарды енгізу ұсынылады.

Жүктеулер

Жарияланды

26.06.2025