КӘСІПОРЫНДАҒЫ ҚАРЖЫ МЕНЕДЖМЕНТІ ЖӘНЕ ОНЫ ДАМЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.110.1.024Түйінді сөздер:
Ключевые слова: Предприятие, финансовый менеджмент, стратегия, бюджет, операции, инвестицииАннотация
Аңдатпа. Ұсынылып отырылған мақалада Қазақстан Республикасындағы кәсіпорынның қаржылық менеджменттің жағдайы және оны дамытудың негізгі бағыттары тұралы айтылады. Кәсіпорындағы қаржылық менеджмент тиімділігі көп жағдайда пайдаланылатын ақпараттық болады және анықталады. Өз кезегінде кәсіпорындағы қаржылық менеджменттің ақпараттық базасының қалыптасуы стратегиялық шешімдерді қабылдауға және қаржы қызметін ағымдық тиімді басқаруға бағытталған сәйкесті ақпараттық көрсеткіштерді мақсатты бағытты таңдау процесін білдіреді. Нақты кәсіпорын үшін, қаржылық менеджменттің ақпараттық көрсеткіштерінің қалыптасу жүйесі оның салалық ерекшеліктерімен, ұйымдастырушылық-құқықтық нысанымен, шаруашылық қызметінің көлемімен және диверсификациялану деңгейімен, басқада жағдайлармен байланысты. Сондықтанда қаржылық менеджменттің ақпараттық базасын құрайтын барлық көрсеткіштердің жиынтығы ақпарат көздерінің түрлері бойынша топтастырылуы мүмкін және нақты кәсіпорынның тәжірибелік қызметінде әрбір топ бойынша қолданылуын процедуралық дәйектеуді талап етеді.