STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНА ОТЫРЫП БИОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.109.4.011Түйінді сөздер:
Stem, биологияАннотация
Бүгінгі жастар үшін білімді өмірмен тығыз байланыста беру маңызды екені айтпаса да түсінікті (Р., 2008 ж. шілде). Аграрлық-өнеркәсіптік дәуірдің қарқынды даму қарқыны бәсеңдеп, оның орнын аз уақыттың ішінде жаңа технологиялар мен ақпарат дәуірі басты. Ғылым мен білім әрқашан адам өмірінің сапасын жақсартуға қызмет етті, ал ғылым дамыған сайын өмір сүру сапасы артып, кеше алған білімдері бүгінде іске асырылмай қалады (Савенков, 2008). Ал бүгін алған білімнің ертең жарамсыз болып қалуы ғажап емес. Кез-келген сәттіліктің артында үлкен шығармашылық, өзіндік жұмыс жатыр. Сондықтан, егер оқушы сабақта мұғалімге қарағанда көп жұмыс жасаса, ең жақсы сабақ болады. (Barab S., 1997) оқушыларды өз бетімен көп жұмыс істеуге баулу оңай шаруа емес, сондықтан әрбір пән мұғалімі осы бағытта әзірленген зерттеулер мен оңтайлы әдістерді пайдалана отырып, бұған өз үлесін қосуы керек.
БІЗДІҢ зерттеуіміздің негізі БОЛЫП табылатын STEM (Ғылым, Технология, Инженерия, Математика) Білім беру әдісі балаға дағдыларды үйрету және зерттеу әдістерінің бірі болып табылады. STEM әдісі ххі ғасырдың әмбебап дағдыларын дамытуға бағытталған (4k-сыни тұрғыдан ойлау, шығармашылық, қарым-қатынас, топтық жұмыс) пәндік және пәнаралық мәселелерді шешу процесінде, яғни рөлдерді функционалды түрде бөле отырып, жұпта немесе топта шешуге көмектеседі.топтық және коммуникативтік дағдыларды дамыту. Ұсынылған тапсырма мен материал ақпаратпен жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. (Стеббинс, М., 2019) бұл зерттеуде БІЗ STEM және дәстүрлі Білім беру әдістерін саралау арқылы ондағы маңыздылық мәселелерін анықтау арқылы Қазақстандағы осы білім беру жүйесінің рөлі мен даму жолын көрсетуге ниеттіміз.
Сонымен қатар, БІЗ STEM білімін қолдана отырып, бастауыш, негізгі және жалпы орта білім беруде оқу міндеттері мен биологияны оқытудың ерекшеліктерін қарастырамыз
мектеп қабырғасындағы жүйе.