БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАКӘСІБИ ҚЫЗМЕТКЕ ДАЙЫНДЫҚ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.111.2.018%20Түйінді сөздер:
цифрлық білім беру ортасы, ақпараттық технологиялар, компьютерлік технологиялар және цифрлық технологиялар, білім беруді цифрландыру, мамандар даярлау, кәсіби қызметАннотация
Мақалада білім беруді цифрландыру жағдайында кәсіби қызмет үшін мұғалімдерді
даярлау мәселесі қарастырылады. Педагогтарды даярлауды жүзеге асыратын
университеттердің әкімшіліктері мен оқытушыларына арналған негізгі ұсыныстардың
ішінде мыналарды тұжырымдауға болады: қалыптасып келе жатқан еңбек нарығының
қажеттіліктерін болжамды талдау; ғылыми-техникалық әзірлемелердің перспективалық
бағыттарына сәйкес оқу мақсаттарын тұжырымдау; оқу процесінде цифрлық
технологияларды белсенді пайдалану және т. б.
Мақаланың мақсаты – білім беруді цифрландыру жағдайында кәсіби қызметке
дайындықты жетілдіру. Жоғары мектептегі цифрлық технологиялар тақырыбына
келетін болсақ, біріншіден, бұл бағыттағы қозғалыс тек ұлттық шешім және басымдық
емес, екіншіден, бұл өз алдына мақсат емес, терең мағынасы мен мақсаты бар екенін атап
өткен жөн. Бүгінгі таңда оқыту мен оқытудың инновациялық әдістері бойынша
халықаралық ынтымақтастық пен тәжірибе алмасу қарқынды дамып келеді.
Материалдар мен әдістер. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар қазіргі әлемде
маңызды рөл атқарады. Қазіргі қоғамды сипаттай отырып, зерттеушілер "Ақпараттық
қоғам" немесе "цифрлық қоғам" терминдерін қолданады. Қазіргі заманғы технологияның қазіргі
адамның күнделікті өмірінде маңызды рөл атқаратындығын көрсетеді.
Мақала болашақ педагогтарды білім беруді цифрландыруды кәсіби іске асыруға
дайындаудың өзекті мәселесіне арналған. Автор әзірге жоғары оқу орындары
студенттердің педагогикалық қызметте цифрлық технологиялар мен құрылғыларды
пайдалануға дайындығын қамтамасыз етпейтініне назар аударады. Студенттер
педагогикалық мақсатта оқу процесіне цифрлық технологияларды енгізу дағдыларын
игеруі үшін оқу жоспарлары мен пәндерді қайта құру қажеттілігі туындайды. Болашақ
мұғалімді даярлауда цифрландыру негізінде мектеп пәнін оқыту әдістемесі ерекше орын
алуы керек. Мақала да адамның даралығы тұжырымдамасына сүйене отырып, мұғалімнің
жаңа "цифрлық" құзыреттерінің құрамын ұсынады. Қоғам, білім беру теориясы мен
практикасы дамыған сайын мұғалімге қойылатын талаптар саны артып келеді. Егер
жиырма жыл бұрын кәсіби қызметтің диагностикалық функциясы пайда болса, одан кейін - зерттеу, ал мұғалімде шығармашылық белсенділік, жаңашылдық, инновация сияқты
қасиеттер бағаланса, бүгінде қазіргі мұғалімнен цифрлық сауаттылық, цифрлық
технологияларды меңгеру, оқу процесіне құрылғыларды қосудың әдістемелік әдістері және
т.б. күтілуде. бұл объективті шындық.