ӘДЕБИЕТ ПЕН ТАРИХТЫ ОҚЫТУДА КІРІКТІЛГЕН САБАҚТАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2025.114.1.011Түйінді сөздер:
интеграция, концептуалды және ақпараттық деңгей, бинарлық деңгей, кіріктірілген сабақтарАннотация
Мақалада интеграция заманауи оқытудың әдістемелік негізі екені айтылады. Нақтырақ айтсақ, әдебиет пен тарихты оқытуда кіріктілген сабақтардың ерекшеліктері талқыланады. Оқытудың кешенді тәсілінің әдіснамалық негізі қоршаған әлем және оның заңдылықтары туралы жалпы білімдерді қалыптастыру, сонымен қатар ғылым негіздерін меңгеруде пәнішілік байланыстарды орнату болып табылады. Осыған байланысты кіріктірілген сабақ, егер оны жүзеге асыруға басқа ғылымдардың және басқа оқу пәндерінің әдістемесі бойынша оқытылатын материалды талдаудың білім, дағды және нәтижелері тартылса, өзіндік құрылымы бар кез келген сабақ деп аталады. Кіріктірілген сабақтар әртүрлі деңгейде жүргізілуі мүмкін: концептуалды-ақпараттық және бинарлық. Кіріктірілген тарих және әдебиет сабақтарының мақсаты – тарихи оқиғаларды зерттеу және олардың әдебиетте қамтылуы. Бұл сабақтардың мақсаттары төмендегідей: фактілер, оқиғалар, құбылыстар арасындағы байланыстарды іздеуге үйрету; философиялық, саяси, экономикалық қорытындылар жасау; талдауға, салыстыруға, салыстыруға, жалпылауға үйрету; балаларды тарихшылар мен жазушылардың мәнді оқиғалары мен құбылыстарынан адамгершілік сабақтарын алуға үйрету. Бүгінгі жастардың ертеңгі күні қоғамымыздың болашақ көшбасшылары, сондықтан біз олардың жан-жақты, ой-өрісі кең азамат болып қалыптасуына ықпал жасаймыз.