ШЕТ ТІЛІН МЕҢГЕРУДЕ ЖОБАЛЫҚ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ РӨЛІ

Авторлар

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2025.114.1.002

Түйінді сөздер:

жобалық оқыту, шет тілін меңгеру, когнитивті дағдылар, студенттердің белсенділігі, өзіндік білім алу, коммуникативтік құзыреттілік, бірлескен оқу, сыни ойлау

Аннотация

Бұл мақала шет тілін меңгеруде жобалық әдістің психологиялық әсерін қарастырады. Негізгі мақсат – жобалық оқытудың (PBL) студенттердің мотивациясына, өзіндік білім алуына және мазасыздықты төмендетуге әсерін талдау, осылайша олардың тіл үйрену үдерісіндегі психологиялық әл-ауқатын қалыптастыру. Зерттеу жобалық оқытудың ғылыми және практикалық маңыздылығын көрсетеді. Ғылыми тұрғыдан бұл әдіс ішкі мотивацияны, өзін-өзі тиімді сезінуді және эмоционалдық қатысуды арттырады. Практикалық тұрғыдан алғанда, жобалық оқыту студенттердің өзіне деген сенімділігін нығайтып, шынайы қарым-қатынасты жеңілдетеді және психологиялық тұрғыдан қолайлы оқу ортасын қалыптастырады. Сонымен қатар, PBL білім алушылар арасындағы әлеуметтік өзара әрекеттестікті күшейтіп, тіл үйренумен байланысты күйзелісті азайтады. Осы зерттеу нәтижесінде жобалық оқыту шет тілін меңгерудің психологиялық тұрғыдан тиімді әдісі екені дәлелденді. Оның практикалық маңыздылығы – студенттердің эмоционалдық кедергілерді жеңуге, оқу нәтижелерін жақсартуға және өзіндік білім алу дағдыларын дамытуға көмектесуінде. Осылайша, тіл үйрену процесі әрі қызықты, әрі психологиялық жағынан қолайлы болады.

Жүктеулер

Жарияланды

28.03.2025