ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫ ОҚЫТУШЫСЫНЫҢ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Авторлар

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2025.114.1.014

Түйінді сөздер:

оқытушының құзыреттілігі, кәсіби даму, білім беру инновациялары, білім берудегі цифрлық технологиялар, рефлексивті қызмет, пәнаралық тәсілдер, білім беру зерттеулері, педагогикалық хакатондар, кәсіби ротация, кері байланыс, студенттермен өзара әрекеттесу, білім сапасын жақсарту

Аннотация

Мақала жоғары оқу орны оқытушысының құзыреттілігін дамытуға арналған көзқарастарды әзірлеуге арналады, себебі білім беру және кәсіби ортадағы жедел өзгерістер жағдайында ерекше маңызды болып отыр. Мақалада жеке оқыту әдістері, оның ішінде цифрлық платформаларды пайдалану арқылы кәсіби өсуге ықпал ететін тәсілдер қарастырылады, олар жаңа білім алумен қатар, білім беру қызметінде аса маңызды икемділікті қалыптастыруға да көмектеседі. Рефлексивті практикаға ерекше назар аударылып, бұл өз қызметін талдауға, өсу аймақтарын анықтауға және педагогикалық тәжірибені жүйелеуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, пәндер мен рөлдерді ротациялау сияқты инновациялық практикалар қарастырылып, олар оқытушылардың педагогикалық құзыретін байытуға және салалар арасындағы ынтымақтастыққа ықпал етеді. Білім беру процесі барысында оқытушылар жүргізетін микро-зерттеулер ерекше атап өтіледі, олар студенттердің қажеттіліктерін терең түсінуге және оқыту әдістерін қазіргі заман талаптарына бейімдеуге мүмкіндік береді. Педагогикалық хакатондар мен білім беру марафондары оқытушылар мен студенттер арасындағы динамикалық өзара әрекеттесу формалары ретінде ұсынылады, бірлескен шығармашылықты және өзекті мәселелерді шешуді дамытуға ықпал етеді. Мақалада студенттер мен әріптестерден алынатын кері байланысты белсенді пайдаланудың маңыздылығы көрсетіледі, бұл тек оқытушылық тәжірибені жетілдіруге ғана емес, сонымен қатар кәсіби қауымдастықты нығайтуға көмектеседі. Мақалада оқытушылардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету және жоғары оқу орындарындағы білім беру процесінің сапасын арттыру мақсатында кәсіби дамудың жаңа форматтарын енгізудің маңыздылығы ашылады.

Авторлардың өмірбаяны

Байдилданова Марал Сейтжановна, НАО Жетысуский университет имени И.Жансугурова

Оқытушы-дәріскер

Майлыбаева Гульмира Сабыровна, І. Жансүгіров атындағы Жетісу университет

«Оқыту және тәрбиелеу әдістемелері» кафедрасының меңгерушісі, Философия ғылымдарының докторы (PhD)

Сулайманова Рахат Токтогуловна, Жүсіп Баласағұни атындағы Қырғыз Ұлттық Универсиеті

Кандидат педагогических наук, профессор

Кубанычбек кызы Айзат, Кыргызский государственный университет имени Ишеналы Арабаева

Преподаватель

Жүктеулер

Жарияланды

28.03.2025