МЕКТЕП ПРАКТИКАСЫНДА БИОЛОГИЯ БОЙЫНША ҒЫЛЫМИ ЖОБАЛАР ӘДІСТЕМЕСІН ҚОЛДАНУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.112.4.009%20Түйінді сөздер:
биология, ғылыми зерттеу, жоба, әдістеме, оқыту технологиясы, білім беру бағдарламасы, мектеп практикасыАннотация
Қазіргі ғылыми-техникалық инновациялар жастардың ғылыми танымдық белсенділігі мен қызығушылығын қалыптастыруға үлкен әсер етеді. Осыған байланысты білім берудің мазмұны, қызметі түбегейлі өзгерістерге ұшырайды, озық технологиялар, ұйымдастырудың заманауи нысандары, тұлғаны дамытудың тиімді әдістері мен әдістері практикаға кеңінен енгізіледі.
Мұндай міндеттерді іске асыруда уақыт талаптарына байланысты ғылыми-зерттеу жұмысы ерекше орын алады. Бұл жұмыс мектептің бастауыш оқыту кезеңінен бастап және білім беру жүйесінің барлық кезеңдерінде үздіксіз жалғасатын жеке тұлғаның, қоғамның дамуына ықпал ететін орасан зор қозғаушы күшке айналады. Ғылыми-зерттеу жұмысына қатысатын оқушылар санының артуы жаппай сипатқа ие болады және ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың тиімді жолдарын табу проблемасын алға тарта отырып, өзінің өзектілігін дәлелдейді.