БІЛІМ БЕРУДЕ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ҚОЛДАНУ ЭТИКАСЫ: ҚИЫНДЫҚТАР МЕН МҮМКІНДІКТЕР

Авторлар

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.112.3.016

Түйінді сөздер:

жасанды интеллект, білім беру, этика, алгоритмдік бейтараптылық, деректер құпиялылығы, цифрлық алшақтық, жекелендірілген оқыту, инклюзивті білім беру, ашықтық, жасанды интеллектті жауапты интеграциялау

Аннотация

Андатпа. Жасанды интеллект (ЖИ) білім беру саласын өзгертіп, оқытуға жеке
тәсілді қамтамасыз етіп, инклюзияны арттырып және әкімшілік міндеттерді
автоматтандыруда. Алайда, оның тез интеграциясы маңызды этикалық мәселелерді
тудырады, соның ішінде алгоритмдік бейтараптылықтың болмауы, деректер
құпиялылығы, мұғалімдердің қатысуының төмендеуі және цифрлық алшақтық. Бұл
зерттеуде жасанды интеллекттің білім беруде қолданылуына байланысты этикалық
аспектілер қарастырылады. Ол үшін әдебиеттерге шолу, салыстырмалы талдау және
сарапшылармен сұхбаттар негізіндегі сапалық тәсіл қолданылды. Нәтижелер деректерді
қорғаудың сенімділігін, технологияларға тең қол жеткізуді және ашықтықты
қамтамасыз етудің маңыздылығын көрсетеді. Зерттеу қорытындысында жасанды
интеллектті жауапты түрде интеграциялауға ықпал етуге арналған ұсыныстар беріледі.
Бұл ұсыныстар білім берушілер, саясаткерлер және технологтар арасындағы
ынтымақтастыққа бағытталған, жасанды интеллекттің пайдасын барынша тиімді
пайдалана отырып, әлеуетті қауіптерді азайтуға көмектеседі.

Қосымша файлдар

Жарияланды

28.10.2024