АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЛИНГВОМӘДЕНИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ФОЛЬКЛОРДЫҢ ӘЛЕУЕТІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.112.3.014Түйінді сөздер:
бастауыш сынып оқушылары, фольклор, ағылшын тілін оқыту әдістемесі, мәдениеттер диалогы, оқу материалыАннотация
Бүгінгі таңда тілдік білім беруді жаңғырту оқу процесіне ең жаңа және тиімді
білім беру ресурстарын енгізуді талап етеді. Осыған байланысты шет тілдерін оқытуда
фольклорды қолдану оқушылардың лингвомәдени құзыреттілігін қалыптастыру үшін
маңызды білім беру ресурсы бола алады. Осыған сүйене отырып, мақалада бастауыш
сыныптарда ағылшын тілін үйрену процесінде фольклорлық материалдың - ертегілердің,
мақал - мәтелдердің, әндер мен өлеңдердің маңызды рөлі қарастырылады. Сонымен қатар,
баланың жеке басының психикалық даму динамикасы, сондай-ақ осы білім беру процесінің
негізгі компоненттері: когнитивті, лингвистикалық және мотивациялық. Мақала авторы
ағылшын фольклорын "Spotlight ""Smiles" және "Starlight" оқулықтарын талдау
мысалында бастауыш сынып оқушыларының лингвистикалық-елтану құзыреттілігін
қалыптастыру құралы ретінде қарастырады. Мақалада автор бастауыш сынып оқушыларына ағылшын тілін оқытуда фольклорлық материалды сөйлеу дағдылары мен
елтану білімін қалыптастырудың, бастауыш мектеп жасындағы балаларда мотивация
мен адамгершілік қасиеттерді дамытудың тиімді құралы ретінде пайдалану мүмкіндігін
қарастырады. Мақалада ағылшын тілі сабақтарында фольклорлық материалдармен
жұмыс істеудің құрылымдық жоспары ұсынылған, ол мұғалімдерге оқушыларды
тереңірек тартуға мүмкіндік береді, бұл оларға тілді меңгеріп қана қоймай, ішкі әлемін
мәдени дәстүрлермен байытуға мүмкіндік береді.