ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНІҢ КОММУНИКАТИВТІ АСПЕКТІЛЕРІ

Авторлар

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.112.3.011

Түйінді сөздер:

Қарым-қатынас әдістері, шет тілін оқыту, Қазақстан, психологиялық кедергілер, сараланған тәсіл, цифрлық технологиялар, рөлдік ойындар, жоба әдісі

Аннотация

Мақаланың мақсаты Қазақстандағы білім беру жағдайында шет тілін оқыту
процесінің коммуникативті аспектісін зерттеуге арналған. Ол рөлдік ойын, және жобалық
оқыту сияқты негізгі коммуникативті оқыту әдістерін және олардың оқушылардың
коммуникативті дағдыларын дамытуға әсерін зерттейді. Зерттеу қазақстандық білім беру
контекстіне ерекше назар аудара отырып, коммуникативті тілді оқыту бойынша
зерттеулердің көбеюіне ықпал етеді. Ол жаһанданған, көптілді әлемде шешуші маңызы бар
оқушылардың тілдік дағдылары мен сенімділігін арттырудағы коммуникативті оқыту
әдістерінің рөлін көрсетеді. Зерттеу әдебиеттерге шолу жасауды және Қазақстандағы
білім беру орындарындағы жағдайлық зерттеулерді немесе эмпирикалық дәлелдемелерді
талдауды қамтитын сапалы тәсілді пайдаланады. Зерттеу коммуникативті оқыту әдістері
студенттердің тілдік құзыреттілігін және коммуникативтік сенімділігін айтарлықтай
арттырады деп тапты. Зерттеу тіл үйрену жаһандық коммуникативті дағдыларды
қалыптастыруда орталық болып табылатын Қазақстандағы білім беру жүйесінде
коммуникативті оқыту әдістерін іс жүзінде қолдану туралы құнды түсініктер береді.
Зерттеу нәтижелері тіл мұғалімдері, оқу бағдарламаларын әзірлеушілер және білім беру
саласындағы саясаткерлер үшін өте өзекті. Олар студенттердің тілдік қабілеттерін
арттыру үшін коммуникативті оқыту әдістерін шет тілін оқытуға енгізу бойынша дәлелді
ұсыныстар береді. Зерттеу мұғалімдер мен студенттердің алдында тұрған негізгі
қиындықтарды анықтайды, мәселен, белгісіздік пен қателесуден қорқумен байланысты
психологиялық кедергілер, сондай-ақ оқушылардың дайындық деңгейлерінің біркелкі еместігі.  Автор сараланған тәсілдің қажеттілігіне, білім беру үдерісінде технологиялар мен цифрлық
құралдарды пайдалануына және мұғалімдердің үздіксіз кәсіби дамуының маңыздылығына
тоқталған. Зерттеу нәтижелері Қазақстандағы шет тілін оқытудағы коммуникативті
әдістердің тиімділігін растайды және жаһандану мен көптілділік жағдайында
студенттердің тілдік құзыреттілігін және шетел тілінде қарым-қатынас жасауға
сенімділігін арттыру үшін олардың маңыздылығын көрсетеді. 

Қосымша файлдар

Жарияланды

28.10.2024