ТЕХНИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР БОЙЫНША ТӘЖІРИБЕЛІК САБАҚТЫ ОҚЫТУДА ИНТЕГРАЦИЯЛАНҒАН STEAM ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Авторлар

##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:

https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.111.2.002

Түйінді сөздер:

техникалық мамандықтар, тәжірибелік сабақ, оқыту, интеграцияланған STEAM әдісі, , қолданудың тиімділігі

Аннотация

Бұл мақалада техникалық мамандықтар бойынша тәжірибелік сабақты оқытуда
интеграцияланған STEAM әдістерін қолданудың тиімділігін арттыру үшін қолданылатын
әдістемелік нұсқаулармен бірге жүретін тапсырмаларды, тапсырмалар мен
жаттығуларды дайындау.
Зерттеудің мақсаты: тәжірибелік сабақтарды өткізу әдістемесін білім
алушыларға арналған тиісті қондырғылармен жетекші дидактикалық мақсаттарға
сәйкестендіру. Оқыту тәжірибесінде іздеу зертханалық жұмыстарын және проблемалық
негізде құрылған практикалық тапсырмаларды қолдану.
Идеялар мен негізгі бағыттар: жұмыстың ұжымдық және топтық нысандарын
қолдану, тапсырмалардың толық көлемін өз бетінше орындағаны үшін әрбір білім
алушының жауапкершілігін арттыру мақсатында жеке нысандарды барынша пайдалану.
Ғылыми маңыздылығы: тәжірибелік сабақтарды оқушылардың жұмысты орындау
шарттарын таңдауға, мақсаттарды нақтылауға, қажетті жабдықты өз бетінше
таңдауға байланысты тапсырмаларды енгізуде қиындықтың жоғары деңгейінде жүргізу.
Практикалық маңыздылығы: STEAM-білім беру - бұл ХХІ ғасырдың негізгі
құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған интегративті педагогикалық технология, оның
негізінде проблемалық, жобалық, ғылыми-зерттеу және тәжірибеге бағдарланған оқыту
әдістері, әдістері мен әдістері, білім алушыларда әлемнің біртұтас бейнесін қалыптастыруға
бағытталған, оларды әртүрлі көлемдегі және сипаттағы ағымдағы және ықтимал
проблемаларды шешуге дайындау мақсатында, динамикалық өзгеретін жағдайларда бейімделу.
Зерттеу жұмысының қорытындылары: тәжірибеде қолдану саласындағы жаңа
перспективаларды ұсынуға мүмкіндік берді. Зерттеу нәтижелерін Game Based learning
(GBL), Problem-based learning(PBL) әдістеріне, креативті матрицалық әдістерге
негізделген STEM интеграцияланған оқыту білім берудегі тиімді әдіске айналды және
студенттердің оқу сапасы мен нәтижелеріне оң әсер ете алды.
Жүргізілген зерттеудің мәні: - зертханалық жұмыстарға және практикалық
сабақтарға бөлінген уақытты тиімді пайдалану үшін жылдам қарқынмен жұмыс
істейтін білім алушылар үшін қосымша тапсырмалар мен тапсырмаларды таңдау.

Қосымша файлдар

Жарияланды

24.06.2024