САНДЫҚ ЛАНДШАФТТАҒЫ НАВИГАЦИЯ: БОЛАШАҚ ШЕТЕЛ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӘСІБИ-НЕГІЗДЕЛГЕН ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТҰЖЫРЫМДЫҚ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.110.1.022Түйінді сөздер:
professional development, technology-enhanced learning, professional learning communities, communicative principle, personality-centered principle, organizational-technological principle, competency-based approach, professionally-oriented approach, activity-based approach, informatization in foreign language educationАннотация
Бұл мақалада Интернет-ресурстарды пайдалана отырып, болашақ шетел тілі мұғалімдерінің «кәсіби-негізделген құзыреттілігін» дамытуға бағытталған әдістемелік үлгіні әзірлеу ұсынылады. Коммуникативтік, тұлғалық-бағдарланған, ұйымдастырушылық-технологиялық қағидаттардан, құзыреттілікке негізделген, кәсіби-бағдарланған және белсенділікке негізделген тәсілдерден, сондай-ақ шеттілдік білім берудегі ақпараттандыру және жаһандану тұжырымдамаларынан шабыт ала отырып, біздің модель тіл оқытушыларына кешенді басшылық беруге ұмтылады. Мәдениетаралық құзіреттілік пен технологияны біріктіру үлгілерін қамтитын құрылым жобаға негізделген оқыту, технологияны жақсартатын оқыту және бірлескен әрекеттер сияқты инновациялық стратегиялар мен технологияларға баса назар аударады. Зерттеу виртуалды сыныптарға бейімделуді талап ететін аралас оқыту орталарының маңыздылығын көрсетеді. Сонымен қатар, құрылым үздіксіз кәсіби дамуды, технологияларды этикалық пайдалануды және кәсіби білім беру қауымдастықтарын қалыптастыруды жақтайды. Осы көп қырлы тәсілдер арқылы болашақ тіл мұғалімдері мәдени-сезімтал және тиімді тіл білімін бере отырып, сандық ландшафтты тиімді шарлау үшін қажетті білім мен кәсіби дағдылармен жабдықталады.