ДӘСТҮРЛІ ЕМЕС СУРЕТ САЛУ ТӘСІЛДЕРІ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
##plugins.pubIds.doi.readerDisplayName##:
https://doi.org/10.53355/ZHU.2024.110.1.016Түйінді сөздер:
техника, нетрадиционные техники, креативное мышление, творчество, творческие способности, младшие школьники, искусствоАннотация
Аннотация
«Дәстүрлі емес сурет салу тәсілдері арқылы бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту» мақаласында автор «техника» және «дәстүрлі емес сурет салу әдістері» ұғымдарының мәнін ашуға бағытталған зерттеу жүргізеді, сонымен қатар әртүрлі түрлерін қарастырады. сурет салу әдістері және олардың балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға әсері. Зерттеудің мақсаты – бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық әлеуетін қалыптастырудағы дәстүрлі емес сурет салу тәсілдерінің рөлін түсіну.
Зерттеу әдістемесі ұғымдарды талдауды, сурет салудың дәстүрлі емес әдістеріне шолуды және олардың бала тұлғасының дамуына әсерін зерттеуді қамтиды. Авторлар балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту жағдайында сурет салудың дәстүрлі емес әдістерінің рөлін түсінудің маңыздылығын атап көрсете отырып, өз жұмыстарының ғылыми және практикалық маңыздылығына қысқаша сипаттама береді.
Зерттеудің негізгі нәтижелері мен талдаулары түсініктердің мәнін түсіндіру және сурет салу әдістерінің классификациясы, сондай-ақ олардың балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға әсерін бағалауда берілген. Зерттеу жұмысының қорытындылары оқыту тәжірибесінде көрнекі әрекеттерді есепке алудың маңыздылығын көрсетеді және балалардың шығармашылық ойлауын ынталандыру үшін сурет салудың әртүрлі әдістерін оңтайлы пайдалану бойынша мұғалімдерге ұсыныстар береді.
Зерттеудің құндылығы балалардың шығармашылық әлеуетін қалыптастырудағы дәстүрлі емес сурет салу тәсілдерінің рөлі туралы жаңа көзқараспен қамтамасыз ету болып табылады, бұл мұғалімдерге, ата-аналарға және балаларды дамыту саласындағы мамандарға пайдалы болуы мүмкін. Жұмыстың практикалық маңыздылығы балалардың шығармашылық қабілеттерін тиімді дамыту мақсатында оқу үрдісінде сурет салудың әртүрлі әдістерін қолдану бойынша нақты ұсыныстар беруде.